اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

محب: از بزرگان واترپلوی جهان فاصله داریم/ دنبال ارائه بازی‌های خوب هستیم، نه سکو

سرپرست تیم ملی واترپلوی جوانان گفت: ما از تیم‌های بزرگ واترپلوی جهان فاصله داریم، اما می‌توانیم به ارائه بازی‌های خوب امیدوار باشیم.

محب: از بزرگان واترپلوی جهان فاصله داریم/ دنبال ارائه بازی‌های خوب هستیم، نه سکو

علی محب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی واترپلوی جوانان در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: تیم ملی فردا ساعت 15:30 به طرف کویت پرواز می‌کند تا در مسابقات قهرمانی جهان حضور پیدا کند. ملی‌پوشان حدود 2 ماه است که در تمرینات حضور دارند و زیر نظر غلامی و پنام‌تاش کار می‌کنند. 

وی ادامه داد: یک ماه و نیم تمرین قطعاً زمان کمی است، اما تلاش کردیم تا در این مدت بهترین شرایط را فراهم کنیم. امکان برگزاری زودتر اردو را نداشتیم، چون تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا عازم هند شده بود که خوشبختانه مدال برنز را کسب کرد. تیم ملی بزرگسالان هم درگیر تمریناتش است تا راهی مسابقات انتخابی المپیک شود. ملی‌پوشان زیر 20 سال یک ماه و نیم در دو نوبت صبح و عصر تمرین کردند.

سرپرست تیم ملی واترپلوی جوانان گفت: حضور در مسابقات جهانی برای ما بسیار ارزشمند است. در میدان جهانی نظری به کسب سکو و رتبه نداریم، چون کارمان خیلی سخت است. بزرگترین تیم‌های دنیا به کویت خواهند آمد که البته ما هم یکی از 20 تیم برتر دنیا هستیم. از قاره آسیا تیم‌های ایران، چین، ژاپن و ازبکستان راهی مسابقات جهانی شده‌اند. بازی با تیم‌های بزرگ دنیا تجربه بسیارخوبی برای آینده‌سازان واترپلوی ایران است.

محب تصریح کرد: حضور در مسابقات جهانی انگیزه زیادی به جوانان ایران داده است. در این مسیر فدراسیون هم بسیار کمک کرد تا کمبودی وجود نداشته باشد. ما به دلیل تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه کشورمان وجود دارد در شرایط خوبی نیستیم، اما با این حال ایستادگی کردیم تا کمبودی در اردوها وجود نداشته باشد. ما وظیفه خود را به خوبی انجام دادیم و امیدوارم ملی‌پوشان هم در میدان جهانی بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به مشکلات سر راه تیم ملی در مسیر آماده‌سازی‌اش، تصریح کرد: باید تیم را زودتر آماده می‌کردیم، اما واقعاً شرایطی ایجاد شد که کار برای‌مان کمی دشوار شد. به هر حال جنگیدیم تا در یک ماه و نیم  به آمادگی نسبی برسیم. کامل نشدیم و باید بیشتر از این زمان می‌گذاشتیم. فدراسیون به خوبی در جریان شرایط ما قرار دارد، اما با کمک مربیان و از خودگذشتگی بازیکنان امیدوارم تیم ایران بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارد.

سرپرست تیم ملی واترپلوی جوانان ایران با بیان اینکه از تیم‌های بزرگ دنیا فاصله داریم، گفت: ملی‌پوشان باید سعی کنند با گوش کردن به صحبت‌های کادر فنی بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذارند. همین که شاهد یک عملکرد در شان نام ایران باشیم برای ما کافی خواهد بود.

محب درمورد غیبت مجید غلامی، سرمربی تیم ملی در آخرین روز تمرین ملی‌پوشان، عنوان کرد: غلامی معلم است و درگیر کارهای سفرش است. اقداماتی برای گرفتن مرخصی و ... نیاز بود که باید انجام می‌شد. او برنامه‌های تمرینی تیم ملی را به پنام‌تاش داد و ملی‌پوشان زیر نظر مربی کارهای تکنیکی و تاکتیکی را مرور کردند. 

وی با تشکر از رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، اظهار داشت: سه رشته بزرگ در یک فدراسیون هستیم و مدیران فدراسیون کار سختی دارند. همه ارکان فدراسیون زحمت کشیدند تا ما بتوانیم تیم ملی را آماده و راهی مسابقات کنیم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول